
بهترین ها در مسیر بهترین ها
در دنیای امروز هر سازمانی حتی اگر جزء بهترینها در صنعت خود باشد، باز هم باید در مسیر بهتر شدن گام بردارد و هرگز از مسیر رشد و تعالی سازمانی خود دور نشود.
سال ۱۳۹۴ در صنعت ساختمان و ساخت پروژههای عظیم تجاری در حالی پشت سر گذاشته شد که بسیاری از شرکتها از عهدهی مدیریت شرایط برنیامدند و بحرانهای ریز و درشت اقتصادی و فراز و فرودهای اجتماعی و بازار، گریبان آنها را گرفت و رها نکرد تا جایی که به اجبار کار را تعطیل کردند و چراغ پروژههایشان را خاموش نمودند.
شرکت الماس تابان کیش با بهرهمندی از کادری مجرب و متخصص در حوزههای مختلف مدیریتی و اجرایی نه تنها توانست بحرانهای مختلف اقتصادی و مالی را در حوزهی صنعت ساختمان و پروژههای عظیم خود مدیریت نماید، بلکه توانست بدون وقفه به کار و فعالیت خود در راستای تحقق تعهدات ادامه دهد.
اما مدیران ارشد شرکت الماس تابان کیش به همین مقدار بسنده نکرده و در جشن پایان سال کارکنان خود که در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۴ در محل هتل پنجستاره پارس مشهد برگزار شد، فراتر از تعهدات سازمانی و رسالت اجتماعی، عهد و میثاقی دوباره با هم بستند و سال ۱۳۹۵ را سال “اعتلای مشتریمداری” در شرکت نامیدند تا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه را انتخاب کرده باشند که همانا توجه ویژه به جایگاه مشتری و اعتلای مشتریمداری است.
نوشتن نظر