
نبض تپنده اطلسی ها
در دنیای امروزه کسب و کارها که مشتری حرف اول را میزند، شناسایی مشتریان و رفتار آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه چه عواملی بر تصمیم خرید مشتریان موثر است و چگونه میتوان نبض بازار را کنترل کرد، سوالاتی است که فعالان کسب و کار برای دریافت پاسخ آن در اولین صبح جمعه زمستان در هتل ۵ ستاره پارس مشهد گرد هم آمدند تا گرمای “هوای تازه تجارت” را به کسب و کارشان هدیه کنند.
در ابتدا جناب آقای مهندس عبدا… کاویانی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شرکت الماس تابان کیش، ضمن تشکر از اصناف مشهد در همراهی ۱۲ همایش آموزشی بیان کرد:
“اصناف و بازاریان از دوران گذشته تا به امروز همواره در تاریخ این مرز و بوم نقش بیبدیل و سازندهای از خود نشان دادهاند و گستردگی این نقش امروز تا بدانجا پیش رفته که در اکثر صحنههای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … شاهد حضور موثر و آگاهانه آنها بوده و از این رو میتوان این قشر را به عنوان بازویی برای دولتمردان در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران نام برد.
شرکت الماس تابان کیش در جهت ایجاد همدلی و همزبانی با جامعه ارزشمند اصناف و ایفای رسالت خویش توانسته اولین بسته آموزشی خود را در قالب ۱۲ همایش حرفهای با سرفصلهای مختلف در زمینه کسب و کار به عنوان خدمتی ناچیز تقدیم جامعه ارزشمند اصناف نماید.”
در ادامه جناب آقای مهندس محمدرضا مزجی معاون اقتصادی شهرداری مشهد، به عنوان میهمان ویژه همایش ضمن مثبت خواندن همایشهای آموزشی برگزار شده بیان کرد:
“مشتریان و بازاریان از دیرباز طالب محصول با کیفیت و با قیمت مناسب بوده و هستند. محصولی که بتواند در نهایت نیاز مشتری را رفع کند و در نتیجه با کنترل قیمت آن، نظم در نبض بازار حاصل خواهد شد. برگزاری این ۱۲ همایش آموزشی حرکت بسیار مقدسی است که اثرات بسیار ارزندهای در بازار اسلامی به همراه خواهد داشت.”
جناب آقای دکتر مهدی گلمحمدی مدرس دورههای آموزشی کسب و کار بیان کرد :
“هوای تازه تجارت آن کیمیایی است که همه به دنبال آن هستند. چه مشتریان و مصرفکنندگان و چه تولیدکنندگان و صاحبان کسبوکار؛ همه نیازمند هوای تازهای در پیرامون تجارت و کسبوکار خود هستند و این مهم به دست نخواهد آمد مگر با آموختن و فراگیری شیوههای نوین کسبوکار. افرادی که در ۱۲ همایشآموزشی بزرگبازار اطلس با عنوان دوازده گام بلند شرکت نمودند، رسالت و بار سنگینی را باید بر دوش خود احساس کنند و آن هم سفیری “هوای تازه تجارت” است. چرا که جامعه از آنها توقع موفقیت و بهتر شدن را دارد.”
نوشتن نظر