
چند نکته برای رونق کسب و کارهای کوچک
به عنوان یک کسب و کار کوچک ممکن است شما فکر کنید که نتوانید تغییر خوبی در دنیای اطرافتان ایجاد کنید. در این مطلب با چندین نکته آشنا میشوید که به وسیله آن میتوانید کسب و کارتان را بهبود بخشید و در نهایت روند رشد آن را مشاهده کنید .
– تمرکز بر روی یک موضوع
Ari Fleischer و Aly Moler که از تولیدکنندگان بستنی هستند، تنها بر روی مزه و طعم بستنی تمرکز کردند و هدفشان طعمهای متنوع آن بود و به تولید آن توجه نداشتند. بعد از آن هنگامی که مشتریان مزه بستنی را میچشیدند آنقدر از طعم جدید آن لذت میبردند که بلافاصله آن را چه از فروشگاه و یا به صورت اینترنتی خریداری مینمودند.
– حضور در رویدادها
اگر شما در هر رویداد در زمینه کسب و کارتان حضور داشته باشید، به مرور زمان هرکس به موضوع کسب و کار شما فکر کند ناخودآگاه یاد شما خواهد افتاد که در هر رویدادی حضور داشتهاید.
– ایجاد رویداد
اگر شما مایل نیستید که در رویدادها شرکت کنید، پس بهتر است خودتان رویدادی را ایجاد کنید. اگر در این زمینه خوب عمل کنید در نتیجه رویداد شما به یکی از مشهورترینها تبدیل خواهد شد.
– داوطلب برای رهبری یک سازمان
بزرگترین راز حضور در یک گروه یا سازمان پذیرفته شدن نیست بلکه رهبری آن گروه یا سازمان است.
– تولید پادکست
مردم مایلند که داستان کسب و کارشان را بیان کنند. شما میتوانید با استفاده از داستان آنها پادکستی را ایجاد کنید که در نهایت باعث قویتر شدن ارتباط شما با دیگران خواهد شد. این روش همچنین یکی از بهترین راهها برای کسب اطلاعات در زمینهای که علاقهمند هستید میباشد.
– کمک به دیگران
بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک تلاش میکنند تا امور مالی خود را از یک صفحه اکسل به نرم افزار پیچیدهتری انتقال دهند. اگر شما در این زمینه تجربه کافی دارید میتوانید به عنوان مثال در شبکههای اجتماعی کسب وکارتان زمانی را برای پاسخ به سوالات دیگران در این زمینه اختصاص دهید و به آنها کمک کنید.
– ارسال ایمیل به صورت هفتهای
اگر میخواهید که همچنان با مخاطبان خود در ارتباط باشید و ارتباط آنها با شما قطع نشود میتوانید از سادهترین راه یعنی ارسال ایمیل به صورت هفتهای استفاده کنید و با ارسال مطالب مفید و …. برای مشتریانتان ارزش ایجاد کنید.
– حمایت از یک علت
مانند Mary Hester که حامی زمین است، طی برنامهای که دارد زبالههای الکترونیکی را جمعآوری میکند که در نتیجه با این کار حسن نیت خود را به مشتریانش نشان میدهد.
– اسپانسر
بسیاری از سازمانها توانایی مالی کافی ندارند تا بتوانند اسپانسر سازمان یا رویدادی شوند. اگر شما در این زمینه توانایی دارید و محصولاتتان ارزش بالایی دارد بهتر است اسپانسر شوید تا محصولات و خدمات شما برای همگان آشنا گردد. و در نتیجه در ذهن حاضرین در رویداد خواهد ماند که چه کسی اسپانسر آن رویداد بوده است.
نوشتن نظر